Төрийн аудитын дээд байгууллага зардлын тайланг хүлээн авсан өдрөөс хойш 60 хоногийн дотор хянаж, дүнг нийтэд мэдээлэх бөгөөд нэг сая ба түүнээс дээш төгрөгийн хандив өгсөн иргэн, хоёр сая ба түүнэ
Сонгуульд оролцогч нам, эвсэл, нэр дэвшигчид цахим орчинд сонгуулийн сурталчилгаа явуулах нь сүүлийн сонгуулиудад эрс нэмэгдсэн. Тиймээс Шударга сонгуулийн төлөө иргэний нийгмийн хяналт сүлжээ нь 2020 оны УИХ-ын сонгуулиар анх удаа нийгмийн сүлжээн дэх сонгуулийн сурталчилгаанд мониторинг хийж буй бөгөөд энэ ажлыг Эрэн сурвалжлах сурвалжлагчдын төлөө төв хариуцан ажиллаж байна.
Сонгуулийн сурталчилгааны үеэр нэр дэвшигчдийн фэйсбүүк хуудаснаас түгээж буй мэдээлэл, түүнд үзүүлж буй сонгогчдын хариу үйлдэлд агуулгын шинжилгээ хийж буй бөгөд энэ удаагийн мэдээллээр явцын дүнг танилцуулна. Албан ёсоор сонгуулийн сурталчилгаа эхэлсэн 6 дугаар сарын 2-ны өдрөөс 6 дугаар сарын 14-ний өдрийг дуустал хугацааг хамрав. Хотын төвийн болон орон нутгийн тодорхой нэг тойрогт нэр дэвшиж буй АН, МАН болон гуравдагч хүчнээс тус бүр нэг, нийт 9 нэр дэвшигчийг санамсаргүй түүврийн аргаар сонгон авч дүн шинжилгээ хийлээ.
Мониторингийн дүн
|
Намын харьяалал
|
Нийт пост
|
Постын тоо өдрийн дундаж
|
1
|
Зөв хүн электорат
|
152
|
12
|
2
|
АН
|
101
|
8
|
3
|
АН
|
99
|
8
|
4
|
МАН
|
87
|
7
|
5
|
МАН
|
83
|
6
|
6
|
Зөв хүн электорат
|
49
|
4
|
7
|
Бие даагч
|
48
|
4
|
8
|
МАН
|
43
|
3
|
9
|
Та бидний эвсэл
|
31
|
3
|
Намын харьяалал
|
Нэг постод авч буй Реакшний тоо дунджаар
|
Үүнээс эерэг реакшний эзлэх хувь
|
Сөрөг реакшний эзлэх хувь
|
|
1
|
МАН
|
336
|
99.7%
|
0.3%
|
2
|
МАН
|
391
|
98.5%
|
1.5%
|
3
|
МАН
|
450
|
97.6%
|
2.4%
|
4
|
Зөв хүн электорат
|
652
|
97.2%
|
2.8%
|
5
|
Зөв хүн электорат
|
415
|
96.9%
|
3.1%
|
6
|
Бие даагч
|
476
|
96.2%
|
3.8%
|
7
|
АН
|
333
|
93.1%
|
6.9%
|
8
|
АН
|
912
|
89.3%
|
10.7%
|
9
|
Та бидний эвсэл
|
170
|
80.6%
|
19.4%
|
Ц. Тамир